sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Varaston aarteet

Uskottelen itselleni etten ole ainut. Nimittäin ainut kellä on paljon kankaita varastossa. Ja haluan uskoa, että muidenkin kankaat herättää välillä kysymyksiä, esim. Miksi ihmeessä tätäkin on tullut hankittua..? Tai mitähän tästäkin piti tehdä? Mulla on aika paljon tällaisia kankaita. Kaikista on toki ollut joku suunnitelma, mutta koska aikaa on aivan liian vähän, useimmat jää suunnitelma-asteelle. Ja sitten tulee uusia kankaita ja suunnitelmia.

Olen jo pitkään yrittänyt ohittaa kangaskauppojen uutuudet, se onkin onnistunut yllättävän helposti. Enemmän ongelmia tuottaa alennusmyynnit :-D Niistäkin olen mielestäni ihan kunnialla selvinnyt. Mitä nyt juuri avitin erästä lopettavaa kauppiasta varastojen tyhjennyksessä, maltillisesti kylläkin.

Omista varastoista olen ommellut yövaatteita ja kalsareita, muuhun ne eivät tunnu enää soveltuvan... miten voikin kankaat muuttua niin nopeasti aarteesta melkein roskaksi. No tarvitaanhan niitäkin, mutta ei niin kivoista kankaista ompelu ei ole kivaa.

Melko vuodatus, pahoittelen :-D Mutta tuuppampa tähän vielä kuvankin tämän viikonlopun ompeluksesta, tämä kangas on jopa ostettu yökkäreitä ajatellen, suunnitelma toteutettu! Tytölle yövaatteet kokona 110. Kaavat Ottobre, paita Raide ja housut Ropina.

2 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Useimmasta kankaasta jalo ajatus, mitä siitä pitäisi tulla. Ja sitten se jää, eikä enää osaa keksiä käyttöä. Ja sitten niitä kerääntyy ale toisensa jälkeen pinkkaan eikä millään ehdi ommella samaa tahtia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kohtalotoveri! Mä oon (taas) vakaasti päättänyt selättää sen pinon. Olin tänään aamukahvilla ompelukämpässä ja koneet hurisi :D Pikaiset ennen töihin lähtöä ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)